نحوه ثبت نام در بخشهای مختلف همایش:
راهنمای ثبتنام در کارگاههای آموزشی
راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه
ثبتنام در کلیه بخشهای همایش، از طریق وب سایت انجام میشود. ابتدا باید درسایت عضو شوید. برای این کار به قسمت عضویت در سابت در صفحه اول مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه، یک نام کاربری و کلمه عبور نیز انتخاب میکنید. در این قسمت نوع عضویت خود را دقیق مشخص فرمایید. پس از تکمیل عضویت، با داشتن نام کاربری و کلمه عبور، به بخشهای مختلف مراجعه و ثبتنام خود را تکمیل نمایید.
عضویت به دو صورت انجام میشود:
1. عضویت حقیقی
2. عضویت حقوقی
عضویت حقیقی مربوط به افرادی است که به طور شخصی اقدام به ثبتنام میکنند. این افراد میتوانند در همایش و کارگاههای آموزشی شرکت نمایند.
عضویت حقوقی مربوط به سازمانها و شرکتها میباشد. با این گونه عضویت، قابلیت ثبتنام گروهی (ثبتنام بیش از یک نفر تحت نام یک شرکت یا سازمان) فعال میشود. همچنین سازمانها و شرکتها برای شرکت در نمایشگاه تخصصی، میبایستی از عضویت حقوقی استفاده نمایند.
نکته مهم:
- برای انجام ثبت نام گروهی، می بایستی هر یک از افراد ثبت نام شونده در قسمت عضویت، به طور حقیقی عضو سایت شوند. سپس فرد ثبت نام کننده حقوقی، با وارد کردن ایمیل این افراد، می تواند آنها را در همایش ثبت نام کند.
پس از تکمیل عضویت در وب سایت همایش، با مراجعه به این صفحه میتوانید در همایش ثبتنام کنید و در نشستهای ارائه مقالات، سخنرانیهای کلیدی و تعدادی از کارگاههای آموزشی شرکت نمایید. پس از مشخص نمودن نوع عضویت و ذخیره آن، به قسمت صدور صورت حساب (منوی ثبت نام) مراجعه نموده و پس از مشخص نمودن کاربر مورد نظر، گزینه «ادامه صدور صورتحساب» را کلیک نموده و سپس نوع روش پرداخت را مشخص نموده و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.
دانشجویان محترم توجه داشته باشند که ادامه ثبت نام آن ها منوط به تایید مدیریت سایت می باشد. به همین دلیل پس از مشاهده گزینه تایید در ستون وضعیت جدول ثبت نام، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام خود نمایند.
هزینه ثبت نام:
هزینه ثبت نام (ریال) |
تا تاریخ 20اسفند 89 |
بعد از تاریخ 20 اسفند 89 |
شرکت کنندگان آزاد |
2,000,000 |
2,500,000 |
دانشجویان |
750,000 |
1,000,000 |
اعضای محترم هیات علمی |
1,500,000 |
این هزینه شامل موارد ذیل میباشد:
- حضور در کلیه نشست های ارائه مقاله
- حضور در سخنرانی های علمی و کلیدی
- پذیرایی های میان وعده و ناهار
- بازدید از نمایشگاه جانبی
- دریافت کتاب خلاصه مقالات
- دریافت لوح فشرده همایش شامل اصل مقالات
- دریافت بسته همایش و هدایا
نکات مهم:
- سازمانها، شرکتها، مؤسسهها و دانشگاهها با ثبتنام گروهی بیشتر از پنج نفر از اعضای خود میتوانند از 15 درصد تخفیف برخوردار شوند.
- شرکتکنندگان در صورت تمایل به انصراف از حضور در همایش، باید حداقل 30 روز قبل از برگزاری مراتب را به صورت کتبی به دبیرخانه همایش اعلام کنند. دبیرخانه تنها در صورت دریافت نامه انصراف در موعد مقرر قادر به عودت 80 درصد مبلغ پرداختی خواهد بود.
- دانشجویان گرامی می بایستی تصویر کارت دانشجویی معتبر خود را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.
راهنمای ثبت نام در کارگاه های آموزشی
با ثبتنام در همایش، تنها میتوان در تعدادی از کارگاههای آموزشی شرکت کرد. علاوه بر این کارگاه ها، عناوین دیگری از کارگاههای آموزشی نیز در نظر گرفته شده اند که برای شرکت در هر یک از آنها، میبایستی هزینه مجزا پرداخت شود. لیست کامل کارگاه های آموزشی به همراه سرفصل ها، استاد ارائه دهنده و نکات دیگر را می توان در این صفحه مشاهده کرد.
نکات مهم:
- ظرفیت کارگاه های آموزشی، محدود است. لذا پس از ثبت نام در همایش، کارگاه های مورد نظر خود را سریعاً انتخاب نموده و در صورت تمایل برای ثبت نام در بقیه عناوین کارگاه ها نیز به تعداد و ظرفیت ثبت نامی توجه بفرمایید.
- کارگاهها به محض پر شدن ظرفیت، بسته خواهد شد.
راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه
1. برای خرید غرفه در نمایشگاه ابتدا میبایست به طور حقوقی در سایت عضو شوید.
2. با مراجعه به قسمت خرید غرفه و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، شما میتوانید نقشه ابتدایی فضای نمایشگاه را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود غرفه های 9 و 12 مترمربعی را انتخاب کنید.
3. اگر فضای مورد نیاز شما از 12 متر مربع بیشتر باشد می توانید با خرید دو یا چند غرفه 9 یا 12 متری که در کنار یکدیگر واقع شده اند، فضای مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که فضای مورد نظر شما با توجه به نوع غرفه های نمایشگاه قابل حصول نباشد می توانید به صورت حضوری نسبت به مذاکره در رابطه با فضای مورد نظر اقدام نمایید.
4. غرفه های پیش ساخته، با تجهیزات متعارف در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. تجهیزات متعارف شامل پانل بندی اطراف، موکت کف، کتبه نویسی، یک عدد پریز برق، روشنایی، 1 عدد میز و 2 عدد صندلی به ازاء هر 12 مترمربع میباشد.
5. هزینه مشارکت بر اساس فضای رزرو شده باید حداکثر ظرف مدت 1 هفته پس از ثبت نام اینترنتی پرداخت گردد (برای اطلاع از نحوه پرداخت هزینه، به انتهای همین صفحه مراجعه کنید).
6. درصورت عدم واریز به موقع هزینه غرفه انتخاب شده (یک هفته پس از ثبت نام اینترنتی)، دبیرخانه همایش میتواند رزرواسیون غرفه را ابطال و مکان رزرو شده را به عنوان غرفه آزاد در اختیار سایر متقاضیان قرار دهد.
7. متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام در نمایشگاه نشده اند میباید درخواست مشارکت خود را کتباً به دبیرخانه همایش ارسال نمایند تا درصورت انصراف یا حذف هریک از واحدهای ثبت نا م شده، به ترتیب اولویت زمانی ارسال درخواستها با ایشان تماس حاصل و نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.
8. درخواست اعمال هر گونه تغییری در مندرجات فرم ثبت نام یا سایر فرمها، تنها بصورت مکتوب توسط شرکت کننده امکانپذیر خواهد بود.
9. قیمت خرید برای هر متر مربع از نمایشگاه با توجه به مکان غرفه به شرح زیر می باشد (برای مشاهده نقشه نمایشگاه، از طریق منوی برنامه ها، گزینه نمایشگاه را انتخاب کنید):
تاریخ افتتاح نمایشگاه، 3 خردادماه 1390 میباشد و نمایشگاه به مدت سه روز تا تاریخ 5 خردادماه 1390 ادامه دارد.
پس از تکمیل ثبتنام در بخشهای مختلف، میتوانید صورتحساب کلیه موارد را به صورت یکجا دریافت و هزینه آن را پرداخت نمایید.
پرداخت هزینه ثبتنام به سه صورت انجام میشود:
1. پرداخت هزینه به حساب شماره 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف و بارگذاری تصویر رسید بانکی
2. صدور چک به حساب 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف، و ارسال آن به دبیرخانه همایش
3. پرداخت آنلاین (موقتاً غیر فعال است)